Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 262 knecht

Filtr oleju OC 262 KNECHT

OC 262 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 262
Filtr oleju OC 262
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (139 ocen)
numery handlowe:

79655598

numer części:

OC 262

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 86,5
Wysokość [mm] 118
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 3
nr EAN 4009026076330

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 262 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A6 C4; FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW CADDY II/MINIVAN, CALIFORNIA T4 CAMPER, GOLF III, GOLF IV 1.9D/2.0/2.5D 08.91-
numery OEM:
AUDI      028115561B
AUDI      068115561E
FORD      1037150
FORD      1085801
FORD      1318700
FORD      1318701
FORD      3U7J6714AA
FORD      3U7J6714BA
FORD      95VW6714BB
FORD      97VW6714AA
FORD      EFL401
FORD      EFL402
SEAT      028115561B
SEAT      068115561E
VOLKSWAGEN      028115561B
VOLKSWAGEN      068115561E
VAG      028115561B
VAG      068115561E

Zastosowanie Filtr oleju OC 262 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 262 KNECHT:

2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
Polecam
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Drogo
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2022-04-07
 5/5
Jw
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2023-08-01
 5/5
Ok
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.