Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 105 |
Średnica [mm] | 66,0 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 26 |
Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 49,0 |
nr EAN | 4009026717400 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 553D KNECHT
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1651068L10, 1651068L10000, 1651079J60, 1651079J60000, 16510M68L10, 16510M68L10000
0071751114, 55206816, 55207208, 55214974, 6000626024, 6001073121, 6001073251, 71751114, 71751127, 71751128, 71770689, 71773185, 71777722, 71777723
1109CJ, 1609563880
55206816, 6000626024, 6001073121, 6001073251, 71751114, 71751128, 71770689, 71773185
55206816, 55207208, 55214974, 6000626024, 6001073121, 6001073251, 71751114, 71751127, 71751128, 71770689, 71773185
1109CJ
B011392
1724214, BS516731AA
ALFA ROMEO | 55206816 | |
ALFA ROMEO | 55207208 | |
ALFA ROMEO | 55214974 | |
ALFA ROMEO | 6000626024 | |
ALFA ROMEO | 6001073121 | |
ALFA ROMEO | 6001073251 | |
ALFA ROMEO | 71751114 | |
ALFA ROMEO | 71751127 | |
ALFA ROMEO | 71751128 | |
ALFA ROMEO | 71770689 | |
ALFA ROMEO | 71773185 | |
CHRYSLER | 0071751114 | |
CHRYSLER | 55206816 | |
CHRYSLER | 55207208 | |
CHRYSLER | 55214974 | |
CHRYSLER | 71751114 | |
CHRYSLER | 71751127 | |
CHRYSLER | 71751128 | |
CITROËN | 1109CJ | |
CITROËN | 1609563880 | |
FIAT | 0071751114 | |
FIAT | 55206816 | |
FIAT | 55207208 | |
FIAT | 55214974 | |
FIAT | 6000626024 | |
FIAT | 6001073121 | |
FIAT | 6001073251 | |
FIAT | 71751114 | |
FIAT | 71751127 | |
FIAT | 71751128 | |
FIAT | 71770689 | |
FIAT | 71773185 | |
FIAT | 71777722 | |
FIAT | 71777723 | |
FORD | 1724214 | |
FORD | BS516731AA | |
LANCIA | 55206816 | |
LANCIA | 6000626024 | |
LANCIA | 6001073121 | |
LANCIA | 6001073251 | |
LANCIA | 71751114 | |
LANCIA | 71751128 | |
LANCIA | 71770689 | |
LANCIA | 71773185 | |
PEUGEOT | 1109CJ | |
SUZUKI | 1651068L10 | |
SUZUKI | 1651068L10000 | |
SUZUKI | 1651079J60 | |
SUZUKI | 1651079J60000 | |
SUZUKI | 16510M68L10 | |
SUZUKI | 16510M68L10000 | |
PIAGGIO | B011392 |
Zastosowanie Filtr oleju OX 553D KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OX 553D KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.