Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » J1044001 herth+buss jakoparts

Pasek klinowy wielorowkowy J1044001 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1044001 Pasek klinowy wielorowkowy HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numery handlowe:

4PK788, 4PK790

numer części:

J1044001

Ilość żeber 4
Długość [mm] 790
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9103000
nr EAN 4029416001339

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy J1044001 HERTH+BUSS JAKOPARTS

numery OEM:
BMW      11 28 7 794 070
BMW      7 794 070
DAIHATSU      90047-31008-000
DAIHATSU      90048-31003
DAIHATSU      90048-31003-000
DAIHATSU      90048-31004
DAIHATSU      90048-31004-000
DAIHATSU      90048-31012
DAIHATSU      90048-31012-000
DAIHATSU      90048-31013
DAIHATSU      90048-31013-000
DAIHATSU      90048-31017
DAIHATSU      90048-31017-000
DAIHATSU      90048-31018
DAIHATSU      90048-31018-000
DAIHATSU      90048-31019
DAIHATSU      90048-31019-000
FIAT      46557131
HONDA      31110-P01-003
HONDA      31110-P01-004
HONDA      31110-P01-005
HONDA      31110-P1K-E03
HONDA      31110-P2J-003
HONDA      31110-P2J-004
HONDA      31110-P2T-003
HONDA      31110-P2T-004
HONDA      31110-P2T-505
HONDA      31110-P30-003
HONDA      31110-P30-004
HONDA      31110-P30-901
HONDA      31110-P72-004
HONDA      31110-P72-505
HONDA      31110-PR3-003
HONDA      31110-PR3-004
HONDA      31110-PR3-004EH
HONDA      31110-PR3-505
HONDA      31110-PR4-505
HONDA      31110-PR4-A01
HONDA      31110-PR4-A02
HONDA      31110-PR4-A03
HONDA      31110-PR4-A04
HONDA      31110-PR4-A05
HONDA      31110-PR4-A06
HONDA      31110-PR4-A07
HONDA      31110-PR5-003
HONDA      31110-PR5-004
HONDA      31110-PR5-013
HONDA      31110-PR5-014
HONDA      31110-PR5-023
HONDA      56992-P29-003
HONDA      56992-P29-004
HONDA      56992-P29-013
HONDA      56992-P29-014
MAZDA      N3H1-15-908A
MITSUBISHI      1340A066
MITSUBISHI      4451A084
MITSUBISHI      MD163032
MITSUBISHI      MD171373
MITSUBISHI      MD301833
MITSUBISHI      MD312400
MITSUBISHI      MD334464
MITSUBISHI      MD343575
MITSUBISHI      MD373620
NISSAN      11720-26E02
NISSAN      11920-4A00B
NISSAN      11920-4A00C
SUBARU      49181-60A00
SUZUKI      11720-26E02
SUZUKI      49180-63B50
SUZUKI      49180-63B50-000
SUZUKI      49181-60A00
SUZUKI      49181A60A00
SUZUKI      95141-58M00
SUZUKI      95141-58M00-000
SUZUKI      95141-63B50
SUZUKI      95141-63B50-000
SUZUKI      95141-M68K10-000
SUZUKI      95141M68K00
SUZUKI      95141M68K10
TOYOTA      99364-00770
TOYOTA      99364-00790
TOYOTA      99364-20770
TOYOTA      99364-20770-8P
TOYOTA      99364-20790
TOYOTA      99364-70770
TOYOTA      99364-80770
HYUNDAI      25212-02550
HYUNDAI      25212-02551
HYUNDAI      25212-02552
KIA      25212-02550
KIA      25212-02551
KIA      25212-02552
SMART      000 993 33 96
SMART      0018907V001000000
SMART      A 000 993 33 96
SMART      Q0018907V001000000
zamienniki:
26-3090
brak
KAGER
26-3015
brak
KAGER
4PK0780
brak
GOODYEAR
4PK0788G
brak
GOODYEAR
4PK778
brak
CONTITECH
770 K 4
brak
HUTCHINSON
DV-4PK0770
brak
JAPANPARTS
DV-4PK0775
brak
JAPANPARTS
DV-4PK0790
brak
JAPANPARTS
J TT-600
brak
JAPANPARTS
TT-600
brak
JAPANPARTS
TV-601
brak
JAPANPARTS
1774011
brak
SASIC
1776015
brak
SASIC
1776017
brak
SASIC
CA4PK775
brak
SNR
CA4PK780
brak
SNR
CA4PK788
brak
SNR
CA4PK790
brak
SNR
112-5PK1325
brak
ASHIKA
537 0095 10
brak
INA
MR40775
brak
DELPHI

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy J1044001 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.