Sposób montażu | przykręcany |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300563139 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079384308 |
Ciężar [kg] | 1,298 |
nr EAN | 5902925204639 |
nr EAN | 8001063481067 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
nr EAN | 4010326480123 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 1,30 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025