Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » Cewka zapłonowa, ZSE003 beru

Cewka zapłonowa ZSE003 BERU

ZSE003 Cewka zapłonowa BERU
beru ZSE003
Cewka zapłonowa ZSE003
ZSE003
255.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

0 040 402 003

numer części:

ZSE003

producent:

BERU

Technika połączeń Sawtooth
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia złącze zębate
Cewka zapłonowa 2-elektrodowa
Ilość połączeń 4
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 4
Wymagana ilość 1
Ograniczenia producenta System BOSCH / TEMIC
nr EAN 4014427060086
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa ZSE003 BERU

Cewka zapłonowa AUDI A1, A2, A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, EXEO, EXEO ST, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC 1.0-2.0LPG 11.94-
numery OEM:
AUDI      032905106
AUDI      032905106B
AUDI      032905106D
AUDI      032905106E
AUDI      032905106F
SEAT      032905106
SEAT      032905106B
SEAT      032905106D
SEAT      032905106E
SKODA      032905106
SKODA      032905106B
SKODA      032905106D
SKODA      032905106E
SKODA      032905106F
VW (VOLKSWAGEN)      032905106
VW (VOLKSWAGEN)      032905106B
VW (VOLKSWAGEN)      032905106D
VW (VOLKSWAGEN)      032905106E
VW (VOLKSWAGEN)      032905106F
VAG      032 905 106
VAG      032 905 106 B
VAG      032 905 106 D
VAG      032 905 106 E
VAG      032 905 106 F

Zastosowanie Cewka zapłonowa ZSE003 BERU w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa ZSE003 BERU:

2020-05-19
 5/5
Polecam.
2020-03-31
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2021-10-01
 5/5
Bardzo dobry produkt, auto śmiga , polecam !
2020-03-18
 5/5
Koledzy z forum motoryzacyjnego odesłali mi linki do zakupu tej części w sklepie e-autoparts.pl

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.