Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 405/3 knecht

Filtr oleju OC 405/3 KNECHT

OC 405/3 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 405/3
Filtr oleju OC 405/3
OC 405/3
knecht OC 405/3 Filtr oleju
13.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

76637821, OC 405

numer części:

OC 405/3

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 79
Gwintowana złączka M18x1,5
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026406816

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 405/3 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: CHEVROLET ASTRA, AVEO / KALOS, CAPTIVA, CAVALIER, CRUZE, LACETTI, NUBIRA, REZZO, TIGRA, TRANS SPORT, VOLT, DAEWOO ARANOS, CIELO, KALOS, LEMANS, LUBLIN II 1.2-3.4 08.90-
numery OEM:
GMC      55352643
GMC      55496757
GMC      93178952
GMC      93183723
GMC      93745067
GMC      96879797
OPEL      0650104
OPEL      0650144
OPEL      0650401
OPEL      55352643
OPEL      55496757
OPEL      5650343
OPEL      650104
OPEL      650144
OPEL      650381
OPEL      650401
OPEL      93156243
OPEL      93156300
OPEL      93178952
OPEL      93179720
OPEL      95509857
SAAB      93178952
SAAB      95509857
VAUXHALL      55352643
VAUXHALL      55496757
VAUXHALL      93156300
VAUXHALL      93178952
VAUXHALL      93179720
VAUXHALL      95509857
CHEVROLET      55352643
CHEVROLET      92142009
CHEVROLET      93156300
CHEVROLET      93156954
CHEVROLET      93178952
CHEVROLET      93179720
CHEVROLET      93745067
CHEVROLET      94797406
CHEVROLET      95509857
CHEVROLET      96352845
CHEVROLET      96395221
CHEVROLET      96458873
CHEVROLET      96879797
DAEWOO      93745067
DAEWOO      96395221
DAEWOO      96458873
DAEWOO      96879797
LOTUS      A124E6196S

Zastosowanie Filtr oleju OC 405/3 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 405/3 KNECHT:

2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Drogo
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2023-02-26
 5/5
Polecam
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.