02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ kierowniczy Bmw R 75 » końcówki drążków kierowniczych Bmw R 75

końcówki drążków kierowniczych do BMW R 75

wybierz typ samochodu BMW R 75:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,2
Długość [mm] 180
Materiał Żeliwo
nr EAN 8717109796872
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,2
Długość [mm] 140
Materiał Żeliwo
nr EAN 8717109793635
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,2
Długość [mm] 180
Materiał Żeliwo
nr EAN 8717109796919
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]203
Szerokość [mm]51
Wysokość [mm]106
Wymiar gwintuM16 x 1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
sparowany numer artykułuTA3503
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]203
Szerokość [mm]51
Wysokość [mm]106
Wymiar gwintuM16 x 1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
sparowany numer artykułuTA3502
Długość [mm]273,3
Średnica 1 [mm]16,7
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M16X1.5
Średnica 1 [mm]16,2
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]175
Długość 2 [mm]36,3
Rozmiar gwintu 1M16x1.5
Rozmiar gwintu 2M14x1.5
sparowany numer artykułuBM-ES-17403
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M18x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M16x1,5
Długość [mm] 255
Ciężar [kg] 0,634
nr EAN 8435130365514
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 253
nr EAN 5413978281138
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 255
nr EAN 5413978278657
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka /
Długość [mm] 180
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,2
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
nr EAN 5413978281169
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka /
Długość [mm] 180
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,2
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
nr EAN 5413978281176
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka /
Długość [mm] 140
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,2
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
parzyste numery artykułów 21839
nr EAN 5413978278633
Długość [mm] 255
Długość całkowita [mm] 271,5
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
nr EAN 3322938462505
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.