Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro (2003.05-2005.12) 220km » RH02-0001 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Kabriolet (8h7) 3.0 Quattro (2003.05-2005.12) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 REINHOCH

RH02-0001 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0001
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001
RH02-0001
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-0001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]144
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]144
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 144mm) pasuje do: AUDI 50, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5 SEAT EXEO, EXEO ST SKODA SUPERB I VW PASSAT B1 0.8-6.0 09.75-
numery OEM:
AUDI      4D0422821
AUDI      4D0422821A
SKODA      4D0422821
SKODA      4D0422821A
VOLKSWAGEN      4D0422821
VOLKSWAGEN      4D0422821A

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.