Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH02-0001 reinhoch

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 REINHOCH

RH02-0001 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0001
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001
RH02-0001
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-0001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]144
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 144mm) pasuje do: AUDI 50, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5 SEAT EXEO, EXEO ST SKODA SUPERB I VW PASSAT B1 0.8-6.0 09.75-

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 producenta REINHOCH

AUDI

4D0422821, 4D0422821A

VOLKSWAGEN

4D0422821, 4D0422821A

SKODA

4D0422821, 4D0422821A

numery OEM:
AUDI      4D0422821
AUDI      4D0422821A
SKODA      4D0422821
SKODA      4D0422821A
VOLKSWAGEN      4D0422821
VOLKSWAGEN      4D0422821A

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.