Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR924 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW

JAR924 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR924
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924
JAR924
trw JAR924 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR924

producent:

TRW

Ograniczenia producenta KOYO
Długość [mm] 128
Długość całkowita [mm] 144
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937401284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 128/144mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5 1.6-6.0 03.94-05.13
numery OEM:
AUDI      4D0 422 821 A
AUDI      8E0 419 801 B
AUDI      8E0 419 801 E
AUDI      8E0 419 821
AUDI      8E0 422 821
AUDI      8E0 422 821 C
AUDI      8E0 422 821 D
SEAT      8E0 419 801 E
SEAT      8E0 419 821
SEAT      8E0 422 821
SEAT      8E0 422 821 C
SEAT      8E0 422 821 D
SKODA      8E0 419 801 E
SKODA      8E0 419 821
SKODA      8E0 422 821 D
VOLKSWAGEN      4D0 422 821 A
VOLKSWAGEN      8E0 419 801 E
VOLKSWAGEN      8E0 419 821
VOLKSWAGEN      8E0 422 821 D
FAW-AUDI      4D0422821A
FAW-AUDI      8E04022821
SVW      4D0 422 821 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW:

2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
zobacz instrukcję montażu JAR924zobacz instrukcję montażu JAR924

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.