Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ kierowniczy Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

końcówki drążków kierowniczych do MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM12X1.25 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,3
Długość [mm] 76
nr EAN 8717109320909
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 316
Rozmiar gwintu 1 MM12X1.25 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM16X1.5 RHT
nr EAN 8717109326512
Długość [mm] 99
Szerokość [mm] 44
Wysokość [mm] 69
nr EAN 5012759931264
Wymiar stożka [mm] 13,3
Wymiar gwintu M12x1,25
nr EAN 4014870436520
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
nr EAN 4047437026186
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
nr EAN 4047437394353
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
nr EAN 5907558545982
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
nr EAN 5907558553000
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 78
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 4040074145951
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 15
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 80
Rozmiar gwintu 1 M12X1.25
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874756540
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Długość [mm] 311
Ciężar [kg] 0,55
nr EAN 8435130354235
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 78
Wymiar gwintu FM12X1,25R
Wymiar stożka [mm] 13,4
Rozmiar gwintu 1 MM10x1,25R
nr EAN 5413978141791
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
nr EAN 3322937906079
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
nr EAN 3322938091330
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.