Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) (1992.11-1996.08) 126km » 91-05966 rts
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii (e5_a, E7_a, E8_a) 1.8 Glsi (e52a) (1992.11-1996.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05966 RTS

91-05966 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-05966

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Średnica zewnętrzna 2 [mm]17,5
Długość [mm]153
Gwint zewn. 1 [mm]M14x1,5
Ciężar [kg]0,618
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN8435130325389

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05966 RTS

numery OEM:
AUDI      4B0419811B
AUDI      4B0419811E
AUDI      4B0419811F
AUDI      4D0419811
AUDI      4D0419811A
AUDI      4D0419811B
AUDI      4D0419811G
AUDI      4D0419811H
AUDI      4F0419811B
AUDI      4F0419811E
AUDI      4F0498811
AUDI      8E0419811B
SKODA      4B0419811B
SKODA      4B0419811E
SKODA      4B0419811F
SKODA      4D0419811A
SKODA      4D0419811B
SKODA      4F0419811
SKODA      4F0419811B
SKODA      4F0419811E
SKODA      8E0419811B
VOLKSWAGEN      4B0419811B
VOLKSWAGEN      4B0419811C
VOLKSWAGEN      4B0419811E
VOLKSWAGEN      4D0419811A
VOLKSWAGEN      4D0419811B
VOLKSWAGEN      4F0419811
VOLKSWAGEN      4F0419811B
VOLKSWAGEN      4F0419811E
VOLKSWAGEN      8E0419811B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05966 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05966 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.