TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
Technika połączeń | Sawtooth | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate | |
Cewka zapłonowa | 2-elektrodowa | |
Ilość połączeń | 4 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ograniczenia producenta | System BOSCH / TEMIC | |
nr EAN | 4014427060086 |
TECDOC-Nr silnika | 13442 | |
Rok prod. do | 200108 | |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 18049 | |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 3165143421727 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 7891009335872 |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
Rok prod. od | 200105 | |
Rok prod. do | 200505 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 18049 | |
Rok prod. od | 200501 | |
Rok prod. do | 201209 | |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 4047025114547 |
TECDOC-Nr silnika | 15470 | |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 6 | |
nr EAN | 5012759503386 |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759539880 |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
Cewka zapłonowa | 4-elektrodowa | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 1,022 | |
nr EAN | 4027816271321 |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | APK/AQY | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588668 |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | AZG/AZJ | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588651 |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z urządzeniem włączającym | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079384254 |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cewki | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079384209 |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
Ograniczenia producenta | OE VW | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079384384 |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
dla numeru OE | 032905106* | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079387040 |
Ciężar [kg] | 1,196 | |
nr EAN | 5902925204714 |
Ciężar [kg] | 0,988 | |
nr EAN | 5902925204721 |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15470 | |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 22628 | |
nr EAN | 8001063481012 |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15470 | |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 22628 | |
nr EAN | 8001063481029 |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15470 | |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 22628 | |
nr EAN | 8001063910253 |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
nr EAN | 5907558559279 |
nr EAN | 5907558562514 |
Kod silnika | AZG | |
Kod silnika | AZJ | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 4040074450376 |
Kod silnika | APK | |
Kod silnika | AQY | |
Kod silnika | AZH | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) | |
Cewka zapłonowa | 2-elektrodowa | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate | |
Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z OBD | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074130933 |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
nr EAN | 4010326480109 |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
TECDOC-Nr silnika | 15470 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
Cewka zapłonowa | Z końcowym stopniem | |
nr EAN | 4010326480383 |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,04 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Rok prod. od | 200105 | |
TECDOC-Nr silnika | 16419 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 1,24 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Rok prod. do | 200505 | |
Kod silnika | APK,AQY | |
Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Ciężar [kg] | 1,02 | |
nr EAN | 3276422451592 |
TECDOC-Nr silnika | 10607 | |
TECDOC-Nr silnika | 11927 | |
TECDOC-Nr silnika | 13442 | |
TECDOC-Nr silnika | 15479 | |
TECDOC-Nr silnika | 18049 | |
TECDOC-Nr silnika | 18049 | |
Rok prod. od | 200209 | |
Rok prod. do | 201209 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Technika połączeń | SAE | |
Ilość biegunów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z cewką | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Układ zapłonowy cewkowy | Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ) | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Ciężar [kg] | 1,022 | |
nr EAN | 4046001303487 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii moduł zapłonowy do Volkswagen BORA I (1J2) 2.0.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen BORA I (1J2) 2.0 produkowanego od 1998.10 do roku 2013.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii moduł zapłonowy do Volkswagen BORA I (1J2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na moduł zapłonowy do Volkswagen BORA I (1J2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1998.10 do roku 2013.12, i mocy silnika 115 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025