Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48038 ngk

Cewka zapłonowa 48038 NGK

48038 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48038
Cewka zapłonowa 48038
350.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U2011

numer części:

48038

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 6
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Cewka zapłonowa Z końcowym stopniem
nr EAN 4010326480383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48038 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF IV, NEW BEETLE, TOURAN 2.0/2.0CNG/2.3 01.98-05.15
numery OEM:
AUDI      06A 905 097
AUDI      06A 905 097 A
AUDI      06A 905 104
SEAT      06A 905 097
SEAT      06A 905 097 A
SEAT      06A 905 104
SKODA      06A 905 097
SKODA      06A 905 097 A
SKODA      06A 905 104
VOLKSWAGEN      06A 905 097
VOLKSWAGEN      06A 905 097 A
VOLKSWAGEN      06A 905 104
LAMBORGHINI      06A 905 097
LAMBORGHINI      06A 905 097 A
LAMBORGHINI      06A 905 104
BENTLEY      06A 905 097
BENTLEY      06A 905 097 A
BENTLEY      06A 905 104

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48038 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48038 NGK:

2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.