Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 217 knecht

Filtr oleju OC 217 KNECHT

OC 217 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 217
Filtr oleju OC 217
OC 217
knecht OC 217 Filtr oleju
Filtr oleju OC 217 knecht
Filtr oleju OC 217 knecht
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

78723181

numer części:

OC 217

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 65,5
Wysokość [mm] 87
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 62,9
Średnica 3 [mm] 54,5
Moment dokręcenia [Nm] 16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 4
nr EAN 4009026027783

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 217 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE OC 217 TOYOTA CELICA 87-

Filtr oleju OC 217 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Filtr oleju OC 217 producenta KNECHT

TOYOTA

1560016011, 1560176008, 156017600871, 9008091210, 90915CA001, 90915YZZF1, 9091503004, 9091510002, 9091510004, 90915TA002, 90915YZZA1, 90915YZZE2, 90915YZZJ2

NISSAN

1520853J0A, 1520853J00, 1520853J01, 1520860U01, 1520870J00, 1520870J00XX, 1520870J01, 1520870J0A, 15208BX00A

SUZUKI

1651061A02, 1651061A31

SUBARU

1651051A01

numery OEM:
AUDI      JJ9091510002
DAIHATSU      1560187110
DAIHATSU      1560187202
FORD      5027150
FORD      920X6714BA
FORD      EFL488
ISUZU      20M01R2251
NISSAN      15208-53J0A
NISSAN      1520853J00
NISSAN      1520853J01
NISSAN      1520860U01
NISSAN      1520870J00
NISSAN      1520870J00XX
NISSAN      1520870J01
NISSAN      1520870J0A
NISSAN      15208BX00A
SUBARU      1651051A01
SUZUKI      1651061A02
SUZUKI      1651061A31
TOYOTA      1560016011
TOYOTA      1560176008
TOYOTA      156017600871
TOYOTA      9008091210
TOYOTA      90915-CA001
TOYOTA      90915-YZZF1
TOYOTA      9091503004
TOYOTA      9091510002
TOYOTA      9091510004
TOYOTA      90915TA002
TOYOTA      90915YZZA1
TOYOTA      90915YZZE2
TOYOTA      90915YZZJ2
VOLVO      8614745
VAG      JJ9091510002
LOTUS      B120E6277S
LEXUS      9008091210
LEXUS      9091510004
LEXUS      90915YZZA1
LEXUS      90915YZZF1
LEXUS      90915YZZJ2

Zastosowanie Filtr oleju OC 217 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 217 KNECHT:

Tomasz, Warszawa
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Dawid, Jarocin
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Gdańsk
2020-09-23
 5/5
Ok
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
?ndrei, Impruneta
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Warszawa
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Komarówka Podlaska
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Alfred, Łubowo
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
Waldemar, Konikowo
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Paweł, Łukowa
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
VITALI, WARSZAWA
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.