Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 341D knecht

Filtr oleju OX 341D KNECHT

OX 341D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 341D
Filtr oleju OX 341D
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

70327025, OX 341D ECO

numer części:

OX 341D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 72
Średnica [mm] 65,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 33
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 9,5
nr EAN 4009026509142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 341D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO III, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, ROOMSTER, SUPERB II, VW EOS 1.2-2.0 10.01-05.22
numery OEM:
AUDI      03C109210G
AUDI      03C109210N
AUDI      03C115403A
AUDI      03C115403B
AUDI      03C115403C
AUDI      03C115403D
AUDI      03C115403E
AUDI      03C115403F
AUDI      03C115562
AUDI      03C115577A
AUDI      3C115403A
AUDI      3C115403B
AUDI      3C115403D
SEAT      03C115562
SKODA      03C115562
VOLKSWAGEN      03C115562
VOLKSWAGEN      03C115577A
VAG      03C109210G
VAG      03C109210N
VAG      03C115403A
VAG      03C115403B
VAG      03C115403C
VAG      03C115403D
VAG      03C115403E
VAG      03C115403F
VAG      03C115562
VAG      03C115577A
VAG      3C115403A
VAG      3C115403B
VAG      3C115403D

Zastosowanie Filtr oleju OX 341D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 341D KNECHT:

2023-02-26
 5/5
Polecam
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2023-04-06
 5/5
Ok
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2022-03-22
 5/5
Luź
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.