Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 593/3 knecht

Filtr oleju OC 593/3 KNECHT

OC 593/3 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 593/3
Filtr oleju OC 593/3
27.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

70571454

numer części:

OC 593/3

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 98
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 54,0
Średnica 3 [mm] 34,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026885765

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 593/3 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, RAPID, ROOMSTER 1.2-1.6LPG 09.06-05.22
numery OEM:
AUDI      03C115561D
AUDI      03C115561E
AUDI      03C115561H
SEAT      03C115561D
SEAT      03C115561E
SEAT      03C115561H
SKODA      03C115561D
SKODA      03C115561E
SKODA      03C115561H
VOLKSWAGEN      03C115561D
VOLKSWAGEN      03C115561E
VOLKSWAGEN      03C115561H
VAG      03C115561D
VAG      03C115561E
VAG      03C115561H
SVW      03C 115 561 D
SVW      03C 115 561 E

Zastosowanie Filtr oleju OC 593/3 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 593/3 KNECHT:

2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
2023-04-06
 5/5
Ok
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2022-04-07
 5/5
Jw
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OC 593/3zobacz instrukcję montażu OC 593/3zobacz instrukcję montażu OC 593/3zobacz instrukcję montażu OC 593/3zobacz instrukcję montażu OC 593/3zobacz instrukcję montażu OC 593/3zobacz instrukcję montażu OC 593/3zobacz instrukcję montażu OC 593/3

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.