Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071760690 magneti marelli

Filtr oleju 152071760690 MAGNETI MARELLI

152071760690 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154703270270, 71760690, OX341D

numer części:

152071760690

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 75,8
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 28
Średnica 2 [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 65,5
nr EAN 8001063523545

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071760690 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO III; SKODA FABIA II, OCTAVIA II, ROOMSTER, SUPERB II; VW EOS 1.4/1.6 02.02-

Filtr oleju 152071760690 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Filtr oleju 152071760690 producenta MAGNETI MARELLI

VOLKSWAGEN

03C115562, 03C115577A

SKODA

03C115562

numery OEM:
SKODA      03C115562
VOLKSWAGEN      03C115562
VOLKSWAGEN      03C115577A

Zastosowanie Filtr oleju 152071760690 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071760690 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.