Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L27105 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE

L27105 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L27105
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105
L27105
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L27105

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 12x1,25
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096365102

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: VOLVO S40 I, V40; HYUNDAI LANTRA I; MITSUBISHI CARISMA, COLT II, COLT III, COLT IV, COLT V, I, LANCER III, LANCER IV, LANCER V 1.2-Electric 11.83-05.20
numery OEM:
MITSUBISHI      4422A028
MITSUBISHI      MB241982
MITSUBISHI      MB527169
MITSUBISHI      MB597605
MITSUBISHI      MB598023
MITSUBISHI      MB912076
MITSUBISHI      MR476457
MITSUBISHI      MR485672
MITSUBISHI      MR912076
VOLVO      3087069-5
VOLVO      3087069-51
VOLVO      3087501-2
HYUNDAI      56820-28000
PROTON      PW510185

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.