Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 95,6 |
Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF |
średnica zewnętrzna [mm] | 93 |
Średnica 1 [mm] | 62,5 |
nr EAN | 3165141016352 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 451 203 154 BOSCH
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
A110 II, A290
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
2901
LANOS, MATIZ
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
116120603000, 60507080
5018355, 870X6714UA
5000410045, 5021185451, 7700640165, 7701020783, 7701348110, 7701542286
110929, 110931, 110945, 110946, 110955, 110978, 1109A0
4126435, 4158728, 4160703, 4199523, 4286050, 4286052, 4323062, 4335880, 4343591, 4343597, 60507080, 7300943
21011012005, 210101012005, 210110120051, 210501012005, 210801012005
110200, 418719, 419719, 6796585, 784592, 807180
834940, 8349409, 8803348
0003897992
ALFA ROMEO | 11612 06 03000 | |
ALFA ROMEO | 60507080 | |
CHRYSLER | 02650 396 | |
CHRYSLER | 05281090BA | |
CHRYSLER | 2650 396 | |
CHRYSLER | 5281090BA | |
CHRYSLER | MD353 795 | |
CHRYSLER | X3549 957 | |
CITROËN | 1109 29 | |
CITROËN | 1109 31 | |
CITROËN | 1109 45 | |
CITROËN | 1109 46 | |
CITROËN | 1109 55 | |
CITROËN | 1109 78 | |
CITROËN | 1109 A0 | |
CITROËN | MLS 000 144 A | |
DODGE | MD353 795 | |
FIAT | 4126435 | |
FIAT | 4158728 | |
FIAT | 4160703 | |
FIAT | 4199523 | |
FIAT | 4286050 | |
FIAT | 4286052 | |
FIAT | 4323062 | |
FIAT | 4335880 | |
FIAT | 4343591 | |
FIAT | 4343597 | |
FIAT | 60507080 | |
FIAT | 7300943 | |
FORD | 5018355 | |
FORD | 870X6714UA | |
GMC | 25012648 | |
GMC | 5577154 | |
GMC | 7984235 | |
GMC | 7984778 | |
GMC | 9975161 | |
LADA | 2101 1012005 | |
LADA | 21010 1012005 | |
LADA | 21011 0120051 | |
LADA | 21050 1012005 | |
LADA | 21080 1012005 | |
LANCIA | 4126435 | |
LANCIA | 4158728 | |
LANCIA | 4160703 | |
LANCIA | 4199523 | |
LANCIA | 4286050 | |
LANCIA | 4286052 | |
LANCIA | 4335880 | |
LANCIA | 4343591 | |
LANCIA | 4343597 | |
LANCIA | 60507080 | |
LANCIA | 7300943 | |
LANCIA | 82342881 | |
MITSUBISHI | MB620598 | |
MITSUBISHI | MD108063 | |
MITSUBISHI | MD129809 | |
MITSUBISHI | MD353795 | |
OPEL | 9975161 | |
OPEL | 9975227 | |
PEUGEOT | 1109 29 | |
PEUGEOT | 1109 31 | |
PEUGEOT | 1109 45 | |
PEUGEOT | 1109 46 | |
PEUGEOT | 1109 55 | |
PEUGEOT | 1109 78 | |
PEUGEOT | 1109 A0 | |
RENAULT | 50 00 410 045 | |
RENAULT | 50 21 185 451 | |
RENAULT | 77 00 640 165 | |
RENAULT | 77 01 020 783 | |
RENAULT | 77 01 348 110 | |
RENAULT | 77 01 542 286 | |
SAAB | 83 49 40 | |
SAAB | 83 49 409 | |
SAAB | 8803348 | |
SEAT | 000 389 799 2 | |
TALBOT | 1109 78 | |
TALBOT | 79 102 468 15 | |
TOYOTA | 00120-00005 | |
TOYOTA | 00120-00007 | |
VOLVO | 110200 | |
VOLVO | 418719 | |
VOLVO | 419719 | |
VOLVO | 679658-5 | |
VOLVO | 784592 | |
VOLVO | 807180 | |
VOLKSWAGEN | 000 389 799 2 | |
CHEVROLET | 7984235 | |
CHEVROLET | 9975161 | |
GAZ | 21010 1012005 | |
GAZ | 2101101200520 | |
UAZ | 21011012005 | |
UAZ | 2101101200520 | |
UAZ | 2101101200520A | |
UAZ | 2105C1012005NK2 |
Zastosowanie Filtr oleju 0 451 203 154 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 451 203 154 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.