Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 11635 02 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11635 02 LEMFÖRDER

11635 02 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
34.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

11635 02

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 4047437014565

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11635 02 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FIAT 125, 132, 1500, 1500-2300, ARGENTA; FSO 125P, 132P, POLONEZ I, POLONEZ II, POLONEZ III; LADA 1200-1600, NADESCHDA, NIVA, NOVA 1.3-2.5D 07.62-12.15

LEMFÖRDER to najbardziej znany dostawców końcówek drążka 11635 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny. Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka 11635 oraz innych części produkowanych przez LEMFÖRDER, są wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji.
Części zamienne firmy LEMFÖRDER charakteryzują się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, odpornością na przeciążenia oraz trwałością.
Niezależne testy badawcze ekspertów potwierdzają, że końcówki drążka LEMFÖRDER 11635 sprawdzają się w trudnych warunkach eksploatacyjnych, a trwałość i niezawodność tej części stanowi wzór dla konkurencji.
Końcówka drążka 11635 ma zastosowanie do takich aut jak FIAT MAREA (185_) od 1996.05, LADA PRIORA kombi (2171) od 2009.10, LANCIA FLAVIA kabriolet (JS_) od 2012.03, FSO POLONEZ III od 1992.09, SEAT CORDOBA (6L2) od 2002.09 oraz wielu innych modeli aut.
Mimo poniesienia wszelkich starań aby prawidłowo przypisać oglądaną część z kategorii końcówka drążka o numerze 11635 do samochodu FIAT, LADA, LANCIA, FSO, SEAT, może się okazać, że należy potwierdzić dobranie tego elementu w kontakcie z obsługą sklepu. Wystawione w naszym autosklepie części samochodowe, w tym końcówka drążka producenta LEMFÖRDER, mają najlepszą cenę w internecie, a dostawa zamówionego końcówki drążka 11635 LEMFÖRDER jest szybka.
numery OEM:
FIAT      4100024
FIAT      4193224
FIAT      4327142
FIAT      4327143
FIAT      4343762
FIAT      5995268
LADA      2101-3003057
LANCIA      4343762
LANCIA      83375679
FSO      4 100 024
FSO      4 193 224
FSO      4 343 762
FSO      5 995 268

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11635 02 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11635 02 LEMFÖRDER:

2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.