Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 72 | |
Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 84 | |
Średnica 1 [mm] | 57 | |
nr EAN | 3165141025750 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 986 452 019 BOSCH
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
1150100550000, 1150100550, 1560087201000, 1560187103000, 1560187201000, 1560187203000, 1560187702000, 1560187706000, 1560187103, 1560187702
1651005A00000, 165103002, 1651073013000, 1651005A00, 1651073000, 1651073001, 1651073001000, 1651073002, 1651073002000, 1651073010, 1651073012, 1651073013, 1651083010, 165107300, 1651083012, 1813380400
1651073013, 16510A73013, 1651073013000
DAIHATSU | 11501 00550 000 | |
DAIHATSU | 1150100550 | |
DAIHATSU | 15600 87201 000 | |
DAIHATSU | 15601 87103 000 | |
DAIHATSU | 15601 87201 000 | |
DAIHATSU | 15601 87203 000 | |
DAIHATSU | 15601 87702 000 | |
DAIHATSU | 15601 87706 000 | |
DAIHATSU | 1560187103 | |
DAIHATSU | 1560187702 | |
FORD | 5012577 | |
FORD | 5019426 | |
OPEL | 93156662 | |
SUZUKI | 16510 05A00 000 | |
SUZUKI | 16510 3002 | |
SUZUKI | 16510 73013 000 | |
SUZUKI | 16510-05A00 | |
SUZUKI | 16510-73000 | |
SUZUKI | 16510-73001 | |
SUZUKI | 16510-73001-000 | |
SUZUKI | 16510-73002 | |
SUZUKI | 16510-73002-000 | |
SUZUKI | 16510-73010 | |
SUZUKI | 16510-73012 | |
SUZUKI | 16510-73013 | |
SUZUKI | 16510-83010 | |
SUZUKI | 165107300 | |
SUZUKI | 1651083012 | |
SUZUKI | 18133-80400 | |
DAEWOO | 16510 73013 | |
DAEWOO | 16510 A 73013 | |
DAEWOO | 1651073013000 |
Zastosowanie Filtr oleju 0 986 452 019 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 986 452 019 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.