Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Rolls-royce CORNICHE V kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km » H206W hengst
wybrany samochód: 
Rolls-royce Corniche V Kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H206W HENGST

H206W Filtr oleju HENGST
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

5010100000

numer części:

H206W

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]103
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]80
Wymiar gwintuM24x1,5
Wysokość [mm]126
nr EAN4030776050516
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H206W HENGST

Filtr oleju pasuje do: FORD RANGER, MAZDA B-SERIE, TOYOTA 4 RUNNER II, 4 RUNNER III, AVENSIS, COROLLA, DYNA 100, DYNA 150, DYNA 200, DYNA 400, HIACE III, HIACE IV, HILUX IV 2.0D-4.2D 12.82-
numery OEM:
FORD      1 213 438
FORD      3 598 332
FORD      3598 332
FORD      4 089 653
FORD      XM34-6731-AA
FORD      XM3J-6731-AA
MAZDA      W L91-14302
MAZDA      WL51-14302
MAZDA      WLY0-14302
TOYOTA      04152-03006
TOYOTA      11541-00161
TOYOTA      90915-03006
TOYOTA      90915-30002
TOYOTA      90915-30002-8T
VAG      I90 915 030 06
VAG      J90 915 030 06
VAG      J90 915 300 02

Zastosowanie Filtr oleju H206W HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H206W HENGST:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.