Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 787D knecht

Filtr oleju OX 787D KNECHT

OX 787D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 787D
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

70589094, OX 787D ECO

numer części:

OX 787D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 101
Średnica [mm] 65,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 71,0
Grubość [mm] 4,0
nr EAN 4009026918845

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 787D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MAN TGE; AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 C7, A6 C8, Q2, Q3, Q5, TT; SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON 1.6D/2.0D/2.0DH 11.07-
numery OEM:
AUDI      03N115466
AUDI      03N115562
AUDI      03N115562B
SEAT      03N115562
SEAT      03N115562B
SKODA      03N115562
SKODA      03N115562B
VOLKSWAGEN      03N115562
VOLKSWAGEN      03N115562B
VAG      03N115466
VAG      03N115562
VAG      03N115562B

Zastosowanie Filtr oleju OX 787D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 787D KNECHT:

2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
Polecam
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
zobacz instrukcję montażu OX 787Dzobacz instrukcję montażu OX 787D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.