Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 275 knecht

Filtr oleju OC 275 KNECHT

OC 275 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 275
Filtr oleju OC 275
52.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

78461881

numer części:

OC 275

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 100,0
Wysokość [mm] 122
Gwintowana złączka M24x1,5-6H
Wysokość 1 [mm] 120
Średnica 2 [mm] 79,5
Średnica 3 [mm] 72,0
Moment dokręcenia [Nm] 30
nr EAN 4009026106969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 275 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: FORD RANGER; MAZDA B-SERIE; MITSUBISHI L200; TOYOTA 4 RUNNER II, 4 RUNNER III, AVENSIS, CHASER, COASTER, CRESTA V, DYNA, DYNA 100, DYNA 150, DYNA 200 2.0D-4.2D 12.82-
numery OEM:
AUDI      I9091503006
AUDI      J9091503006
AUDI      J9091530002
FORD      1213438
FORD      3598332
FORD      4089653
FORD      9613330
FORD      EFL904
FORD      XM346731AA
FORD      XM346731CA
FORD      XM3J6731AA
MAZDA      WL5114302
MAZDA      WL9114302
MAZDA      WLY014302
MAZDA      WLY214302
TOYOTA      0415203006
TOYOTA      1154100161
TOYOTA      1560054010
TOYOTA      9091503006
TOYOTA      9091530002
TOYOTA      90915300028T
VOLKSWAGEN      J9091503006
VOLKSWAGEN      J9091530002
VAG      I9091503006
VAG      J9091503006
VAG      J9091530002
FORD USA      1213438
FORD USA      3598332
FORD USA      XM346731AA
FORD USA      XM3J6731AA

Zastosowanie Filtr oleju OC 275 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 275 KNECHT:

2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-06
 5/5
Ok
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2020-09-23
 5/5
Ok
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.