Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-H13 japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-H13 JAPANPARTS

BC-H13 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-H13
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-H13

producent:

JAPANPARTS

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1587/1402 mm
Strona zabudowy z tyłu po prawej
nr EAN 8033001791396

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-H13 JAPANPARTS

LINKA HAM. R╩CZ. HYUNDAI T. ELANTRA 1,6-2,0 00-06 PR

Cięgło, hamulec postojowy BC-H13 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-H13 producenta JAPANPARTS

HYUNDAI

597702D350, 597702D330, 597702D330DS, 597702D350DS

numery OEM:
HYUNDAI      59770-2D350
HYUNDAI      597702D330
HYUNDAI      597702D330DS
HYUNDAI      597702D350DS
KIA      597702D330

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-H13 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.