Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP154 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP154 LUCAS ELECTRICAL

ACP154 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
871.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP154

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:3
Ograniczenia producenta:DENSO 6SE12C
Ilość oleju [ml]:100
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP154 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP154 12V MERCEDES

Kompresor, klimatyzacja ACP154 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP154 producenta LUCAS ELECTRICAL

MERCEDES-BENZ

0002302111, 0002305911, 0002307911, 0002309411, A0002305911, A0002307911, A0002309411

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002302111
MERCEDES-BENZ      0002305911
MERCEDES-BENZ      0002307911
MERCEDES-BENZ      0002309411
MERCEDES-BENZ      A0002305911
MERCEDES-BENZ      A0002307911
MERCEDES-BENZ      A0002309411

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP154 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.