Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Citroën JUMPER II Platforma / podwozie ë-Jumper (2023-???) 272km » C1A018ABE abe
wybrany samochód: 
Citroën Jumper Ii Platforma / Podwozie ë-jumper (2023-???) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C1A018ABE ABE

C1A018ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1A018ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1A018ABE
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1A018ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]54,7
Długość [mm]146
Grubość [mm]19,8
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427187146

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1A018ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON 1.0-Electric 06.96-
numery OEM:
AUDI      1J0 698 151
AUDI      1J0 698 151 A
AUDI      1J0 698 151 B
SEAT      1J0 698 151
SEAT      1J0 698 151 A
SEAT      1J0 698 151 B
SEAT      1J0 698 151 H
SEAT      1J0 698 151 J
SEAT      6Q0 698 151
SKODA      1J0 698 151
SKODA      1J0 698 151 A
SKODA      1J0 698 151 B
SKODA      1J0 698 151 H
SKODA      1J0 698 151 J
SKODA      6Q0 698 151
VOLKSWAGEN      190 698 151
VOLKSWAGEN      1J0 698 151
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 A
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 B
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 C
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 H
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 J
VOLKSWAGEN      6Q0 698 151
VOLKSWAGEN      6R0 698 151 A

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1A018ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.