Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 2.0 D (C67A) (1992.06-1993.07) 68km » C1F037ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 2.0 D (c67a) (1992.06-1993.07) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C1F037ABE ABE

C1F037ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1F037ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1F037ABE
56.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1F037ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Wysokość [mm]57,4
Długość [mm]137
Grubość [mm]19
Długość przewodu [mm]260
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427188303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1F037ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN FIAT 500, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO 0.9-2.4 07.97-
numery OEM:
FIAT      7 736 209 2
FIAT      7 736 219 5
FIAT      7 736 271 2
FIAT      7 736 342 0
FIAT      7 736 399 2
FIAT      7 736 447 3
FIAT      7 736 459 9
FIAT      7 736 502 6
FIAT      9 949 276
LANCIA      7 736 459 9
LANCIA      77 363 992
LANCIA      77 364 473

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1F037ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.