Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 27.0215.1 adriauto

Linka hamulca ręcznego 27.0215.1 ADRIAUTO

27.0215.1 Linka hamulca ręcznego ADRIAUTO
adriauto 27.0215.1
Linka hamulca ręcznego 27.0215.1
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

27.0215.1

producent:

ADRIAUTO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca ręcznego 27.0215.1 ADRIAUTO

Linka hamulca ręcznego tył L (585mm/475mm) pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-Electric 09.04-06.12
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca ręcznego 27.0215.1 ADRIAUTO w samochodach:

Opinie Klientów o Linka hamulca ręcznego 27.0215.1 ADRIAUTO:

2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.