Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel ANTARA A (L07) 2.0 CDTI 4x4 (2006.07-2011.12) 150km » 48.0206 adriauto
wybrany samochód: 
Opel Antara A (l07) 2.0 Cdti 4x4 (2006.07-2011.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca ręcznego 48.0206 ADRIAUTO

48.0206 Linka hamulca ręcznego ADRIAUTO
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

48.0206

producent:

ADRIAUTO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca ręcznego 48.0206 ADRIAUTO

Linka hamulca ręcznego tył P (1560mm/1380mm) pasuje do: BMW 6 (F13), SUZUKI SAMURAI 1.3/1.9D/4.4 04.88-10.17
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca ręcznego 48.0206 ADRIAUTO w samochodach:

Opinie Klientów o Linka hamulca ręcznego 48.0206 ADRIAUTO:

2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.