Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Dacia JOGGER (RK_) 1.6 HYBRID 140 (RKN8) (2023-???) 141km » D5086 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Dacia Jogger (rk_) 1.6 Hybrid 140 (rkn8) (2023-???) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5086 SEINSA AUTOFREN

D5086 Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora SEINSA AUTOFREN
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

D5086

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN8430320214030

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5086 SEINSA AUTOFREN

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: MAZDA 323 C V, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S V, 323 S VI 1.3-2.0D 07.94-05.04
numery OEM:
MAZDA      B01C280A5A
MAZDA      B25D28111
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5086 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5086 SEINSA AUTOFREN:

Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.