Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A5052 auto-starter

Alternator A5052 AUTO-STARTER

A5052 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A5052
Alternator A5052
A5052
auto-starter A5052 Alternator
527.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A5052

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 90,00
Długość 2 [mm] 58,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 75
Koła pasowe z kołem pasowym
nr EAN 5901259465433

skład zestawu:
ABE9004 Łożysko
ABE9004(FAG) Łożysko
ABE9004(NSK) Łożysko
ABE9004(NTN) Łożysko
ABE9004(SKF) Łożysko
ABE9027 Łożysko
ABE9027(NTN) Łożysko
ABR5021S Łożysko główne, alternator, Brand new AS-PL Alternator S.R.E Bracket
AP5002 Koło pasowe, alternator
AR5018 Wirnik, alternator
ARC5149 Prostownik, alternator
ARE5092 Regulator napięcia
ARE5101 Regulator napięcia
ARS0021 Zestaw naprawczy, alternator
ARS4005 Zestaw naprawczy, alternator
ARS4022S Zestaw naprawczy, alternator
ARS5038S Zestaw naprawczy, alternator
ARS5041S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9021 Zestaw naprawczy, alternator
ARS9075S Zestaw naprawczy, alternator
ARS9081S Zestaw naprawczy, alternator
AS5022 Stojan, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A5052 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A5052 SUZUKI SWIFT, WAGON R+ 1.3, 1.5 03-
numery OEM:
MITSUBISHI      A005TB0891ZE
MITSUBISHI      A005TB1291ZE
MITSUBISHI      A5TB0891ZE
MITSUBISHI      A5TB1291ZE
SUZUKI      31400-84E00
SUZUKI      31400-84E01
SUZUKI      31400-84E02
zamienniki:
DRA0154
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator A5052 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A5052 AUTO-STARTER:

2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów