Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu poziomującego | |
nr EAN | 4025258562625 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-127439 BILSTEIN
AUDI | 1K0 513 029 NJ | |
SEAT | 1K0 513 029 GH | |
SEAT | 1K0 513 029 HA | |
SEAT | 7N0 513 049B | |
SKODA | 1TD 513 029 B | |
VOLKSWAGEN | 1K0 513 029 GB | |
VAG | 1K0 513 029 FA | |
VAG | 1K0 513 029 FB | |
VAG | 1K0 513 029 FJ | |
VAG | 1K0 513 029 FT | |
VAG | 1K0 513 029 GG | |
VAG | 1K0 513 029 GH | |
VAG | 1K0 513 029 HB | |
VAG | 1K0 513 029 HE | |
VAG | 1K0 513 029 HF | |
VAG | 1K0 513 029 HJ | |
VAG | 1K0 513 029 HK | |
VAG | 1K0 513 029 HM | |
VAG | 1K0 513 029 HN | |
VAG | 1K0 513 029 HQ | |
VAG | 1KD 513 029 E | |
VAG | 1T0 513 029 R | |
VAG | 5C0 513 029 AJ | |
VAG | 5C0 513 029 B | |
VAG | 5C0 513 029 C | |
VAG | 5C0 513 029 D | |
VAG | 5C0 513 029 E |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-127439 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-127439 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.