Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
nr EAN | 4025258592721 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B6 4600 24-141727 BILSTEIN
JEEP | 6800 3290AC | |
JEEP | 6800 3291AC | |
JEEP | 6800 3293AC | |
JEEP | 6800 3303AC | |
JEEP | 6800 3303AE | |
JEEP | 6800 3303AG | |
JEEP | 6800 3304AC | |
JEEP | 6800 3305AC | |
JEEP | 6802 7792AA | |
JEEP | 6802 7793AA | |
JEEP | 6802 7794AA | |
JEEP | 6802 7794AB | |
JEEP | 6802 7794AD | |
JEEP | 6802 7799AD | |
JEEP | 6802 9954AA | |
JEEP | 6802 9954AC | |
JEEP | 6802 9955AA | |
JEEP | 6802 9955AC | |
JEEP | 6803 2197AA | |
JEEP | 6804 7812AB | |
JEEP | 6804 7812AC | |
JEEP | 6804 7812AD | |
JEEP | 6806 7516AA | |
JEEP | 6806 7516AC | |
JEEP | 6806 7516AE | |
JEEP | 6806 7516AF | |
JEEP | 6808 7359AB | |
JEEP | 6808 7359AC | |
JEEP | 6808 7359AE | |
JEEP | 6808 7359AF | |
JEEP | 6808 7360AB | |
JEEP | 6808 7360AC | |
JEEP | 6808 7360AD | |
JEEP | 6808 7360AE | |
JEEP | 6813 8775AA | |
JEEP | 6813 8775AB | |
JEEP | 6813 8775AC |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B6 4600 24-141727 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B6 4600 24-141727 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.