Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
parzyste numery artykułów | 35-264590 | |
nr EAN | 4025258783358 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-264583 BILSTEIN
BMW | 31 31 6 791 553 | |
BMW | 31 31 6 791 557 | |
BMW | 31 31 6 791 649 | |
BMW | 31 31 6 856 629 | |
BMW | 31 31 6 856 631 | |
BMW | 31 31 6 867 447 | |
BMW | 31 31 6 867 449 | |
BMW | 31 31 6 868 665 | |
BMW | 31 31 6 873 725 | |
BMW | 31 31 6 873 743 | |
BMW | 31 31 6 873 757 | |
BMW | 31 31 6 873 759 | |
BMW | 31 31 6 873 769 | |
BMW | 31 31 6 873 771 | |
BMW | 31 31 6 873 779 | |
BMW | 31 31 6 873 781 | |
BMW | 31 31 6 873 793 | |
BMW | 31 31 6 873 795 | |
BMW | 31 31 6 873 803 | |
BMW | 31 31 6 873 805 | |
BMW | 31 31 6 873 827 | |
BMW | 31 31 6 874 373 | |
BMW | 31 31 6 874 375 | |
BMW | 31 31 6 874 385 | |
BMW | 31 31 6 883 323 | |
BMW | 31 31 6 883 331 | |
BMW | 6 791 553 | |
BMW | 6 791 557 | |
BMW | 6 791 649 | |
BMW | 6 856 629 | |
BMW | 6 856 631 | |
BMW | 6 867 447 | |
BMW | 6 867 449 | |
BMW | 6 868 665 | |
BMW | 6 873 725 | |
BMW | 6 873 743 | |
BMW | 6 873 757 | |
BMW | 6 873 759 | |
BMW | 6 873 769 | |
BMW | 6 873 771 | |
BMW | 6 873 779 | |
BMW | 6 873 781 | |
BMW | 6 873 793 | |
BMW | 6 873 795 | |
BMW | 6 873 803 | |
BMW | 6 873 805 | |
BMW | 6 873 827 | |
BMW | 6 874 373 | |
BMW | 6 874 375 | |
BMW | 6 874 385 | |
BMW | 6 883 323 | |
BMW | 6 883 331 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-264583 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-264583 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.