Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) CLK 200 Kompressor (208.445) (1998.03-2000.06) 192km » 500322 caffaro
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Clk Kabriolet (a208) Clk 200 Kompressor (208.445) (1998.03-2000.06) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, pompa wspomagania 500322 CAFFARO

500322 Koło pasowe, pompa wspomagania CAFFARO
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

500322

producent:

CAFFARO

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]103,2
Średnica wewnętrzna [mm]29
Szerokość [mm]24,2
MateriałMetal
nr EAN5901958651014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, pompa wspomagania 500322 CAFFARO

numery OEM:
RENAULT      77 00 109 328
RENAULT      7700109328
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, pompa wspomagania 500322 CAFFARO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

CAFFARO