
| Napięcie [V] | 4,4 |
| Technika połączeń | 4 mm PIN |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Średnica [mm] | 4 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Długość całkowita [mm] | 130 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Natężenie prądu [A] | 25 |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Długość opakowania [cm] | 14,2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
| nr EAN | 4044197321438 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH705 CHAMPION
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
95517032090
| PORSCHE | 955 170 320 90 | |
| VAG | 03L 963 319 | |
| VAG | 03L 963 319 A | |
| VAG | 059 963 319 AB | |
| VAG | 059 963 319 C | |
| VAG | 059 963 319 E | |
| VAG | 059 963 319 F | |
| VAG | 059 963 319 J | |
| VAG | 059 963 319 M | |
| VAG | 059 963 319 S | |
| VAG | 059 998 319 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH705 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.