Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ zapłonowy Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)

wybierz typ samochodu FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 5050063157772
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026209990
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026301441
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759515464
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 458
nr EAN 5012759514016
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,036
Opór [Ohm] 450
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379053018
Głębokość zabudowy [mm] 34
Ciężar [kg] 0,032
Opór [Ohm] 450
Kolor czarny
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379053025
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,028
Opór [Ohm] 420
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 37
nr EAN 8053379054176
Głębokość zabudowy [mm] 33
Ciężar [kg] 0,028
Opór [Ohm] 470
Kolor niebieski
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379054190
Ilość połączeń 9
nr EAN 8053379058419
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,036
Opór [Ohm] 450
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379552290
Głębokość zabudowy [mm] 34
Ciężar [kg] 0,032
Opór [Ohm] 450
Kolor czarny
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379053032
Głębokość zabudowy [mm] 33
Ciężar [kg] 0,028
Opór [Ohm] 470
Kolor niebieski
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379054206
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 37,5
Opór [kOhm] 15
nr EAN 8053379337118
Długość czujnika pomiarowego [mm] 33,7
nr EAN 8012510086216
Ilość biegunów 2
Opór [Ohm] 450
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050622681
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Opór [Ohm] 850
nr EAN 8435050624456
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8435050637524
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 400
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300306385
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,028
Opór [Ohm] 420
Wysokość [mm] 37
dla numeru artykułu 550110
nr EAN 5901779819136
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8802055
nr EAN 5901159269742
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063690629
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063479293
Długość czujnika pomiarowego [mm] 33,7
nr EAN 5907558581911
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 5901619523728
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Status produktu: Normalny
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 550
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276422538392
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Wysokość [mm] 31
Opór [Ohm] 380
Ciężar [kg] 0,04265
nr EAN 4046001330643
Wyświetlanie od 1 do 33 (z 33 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.