Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Aston Martin » zawieszenie i amortyzacja Aston Martin DB9 Vantage » mocowanie amortyzatora Aston Martin DB9 Vantage

mocowanie amortyzatora do ASTON MARTIN DB9 Vantage

wybierz typ samochodu ASTON MARTIN DB9 Vantage:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4054224044544
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,48
Długość opakowania [cm] 14,7
Szerokość opakowania [cm] 14,7
Wysokość opakowania [cm] 2,7
Ciężar [kg] 1,814
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 7,6
Wysokość opakowania [cm] 18,4
nr EAN 5412096518027
Ciężar netto [g] 456
nr EAN 5908281499436
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.