Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford Usa » zawieszenie i amortyzacja Ford Usa EXPLORER » mocowanie amortyzatora Ford Usa EXPLORER

mocowanie amortyzatora do FORD USA EXPLORER

wybierz typ samochodu FORD USA EXPLORER:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,482
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4027816154297
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ilość na oś 2
nr EAN 5900427305090
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074327920
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Strona zabudowy z prawej
Ciężar [kg] 0,963
nr EAN 4046001333460
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.