Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Aston Martin » zawieszenie i amortyzacja Aston Martin TICKFORD CAPRI » system poziomowania Aston Martin TICKFORD CAPRI

system poziomowania do ASTON MARTIN TICKFORD CAPRI

wybierz typ samochodu ASTON MARTIN TICKFORD CAPRI:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258430672
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500002704
cena brutto:
176.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
nr EAN 4909500008324
cena brutto:
142.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
nr EAN 4909500029008
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500010808
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5903766345710
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,900
maks. długość [mm] 502
min. długość [mm] 339
Długość opakowania [cm] 67
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 5
Długość obudowy [mm] 319
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096072215
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,700
maks. długość [mm] 543
min. długość [mm] 330
napełniony 
Długość opakowania [cm] 49,7
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 12,2
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096527197
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.