Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » zawieszenie i amortyzacja Bmw 7 (E65, E66, E67) » system poziomowania Bmw 7 (E65, E66, E67)

system poziomowania do BMW 7 (E65, E66, E67)

wybierz typ samochodu BMW 7 (E65, E66, E67):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-184306
nr EAN 4025258665791
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-184283
nr EAN 4025258665807
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258703585
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-218926
nr EAN 4025258703561
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-218919
nr EAN 4025258703578
cena brutto:
254.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Parametr SFE36/25X115A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa
parzyste numery artykułów 311 770
nr EAN 5902659772411
cena brutto:
254.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z prawej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr SFE36/25X115A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa
parzyste numery artykułów 311 769
nr EAN 5902659772428
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 314 641 0005
Numer artykułu zalecanego dodatku 314 640 0014
parzyste numery artykułów 326 623 0049
nr EAN 4040074107546
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 314 641 0005
Numer artykułu zalecanego dodatku 314 640 0014
parzyste numery artykułów 326 623 0048
nr EAN 4040074107539
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku 314 740 0012
nr EAN 4040074107577
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 3,200
otwór Ø [mm] 35
maks. długość [mm] 571
min. długość [mm] 391
napełniony 
Długość opakowania [cm] 67,7
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 13
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 15,8
nr EAN 5412096539725
cena brutto:
652.99 zł
 Kup
Parametr SFE36/25X115A
Strona zabudowy z lewej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa
parzyste numery artykułów 311 770
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872496631
cena brutto:
661.00 zł
 Kup
Parametr SFE36/25X98A
Strona zabudowy z lewej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa
parzyste numery artykułów 311 772
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872496679
cena brutto:
661.00 zł
 Kup
Parametr SFE36/25X98A
Strona zabudowy z prawej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa
parzyste numery artykułów 311 771
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872496693
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.