Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie i amortyzacja Audi 50 (863) » system poziomowania Audi 50 (863)

system poziomowania do AUDI 50 (863)

wybierz typ samochodu AUDI 50 (863):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258429980
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553019741
cena brutto:
131.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500029527
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500010822
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Strona zabudowy Oś tylna
Numer seryjny 4010180
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5901159091695
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
nr EAN 5900427347670
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr FE30X181A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558502589
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 2,000
maks. długość [mm] 532
min. długość [mm] 344
Długość opakowania [cm] 66,5
Szerokość opakowania [cm] 4,85
Wysokość opakowania [cm] 4,8
Długość obudowy [mm] 339
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096072079
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,800
maks. długość [mm] 544
min. długość [mm] 357
napełniony 
Długość opakowania [cm] 49,7
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 12,2
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096526565
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Parametr FE30X181A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872012855
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.