Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » zawieszenie i amortyzacja Chevrolet CAPRICE coupe » system poziomowania Chevrolet CAPRICE coupe

system poziomowania do CHEVROLET CAPRICE coupe

wybierz typ samochodu CHEVROLET CAPRICE coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258412586
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 1,34
nr EAN 3358960111104
Ciśnienie [bar] 23
Grubość [mm] 138,5
Grubość [mm] 166,0
średnica zewnętrzna [mm] 105,0
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,5
Pojemność [litr] 0,5
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 1,3
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816032779
cena brutto:
275.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500368183
cena brutto:
276.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500368206
cena brutto:
217.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500419564
cena brutto:
102.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
nr EAN 5907558535723
cena brutto:
138.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
nr EAN 5903766342948
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4040074128787
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4040074128794
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,600
otwór Ø [mm] 36
maks. długość [mm] 500
min. długość [mm] 373
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096560712
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,600
otwór Ø [mm] 36
maks. długość [mm] 500
min. długość [mm] 406
napełniony 
Długość opakowania [cm] 60
Szerokość opakowania [cm] 7
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096561467
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 2,000
otwór Ø [mm] 36
maks. długość [mm] 479
min. długość [mm] 448
napełniony 
Długość opakowania [cm] 60
Szerokość opakowania [cm] 7
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096559136
cena brutto:
235.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr ETOV36X26A2
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4013872904068
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.