Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dacia » zawieszenie i amortyzacja Dacia » system poziomowania Dacia

system poziomowania do DACIA

wybierz model samochodu DACIA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258467043
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
nr EAN 4025258471927
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258617493
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
nr EAN 4025258698263
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260426629407
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4029416422721
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473059804
cena brutto:
194.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500737507
cena brutto:
132.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500225363
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500298961
Strona zabudowy Oś przednia
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063318851
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427348547
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427332973
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558502107
cena brutto:
101.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558502114
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
nr EAN 4040074360378
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4040074360224
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
System tłumienia drgań zawieszenia wzmocnione tłumienie
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
nr EAN 4040074299548
cena brutto:
127.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,700
otwór Ø [mm] 35
maks. długość [mm] 288
min. długość [mm] 211
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,4
Wysokość opakowania [cm] 6,4
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 15,8
nr EAN 5412096475993
cena brutto:
215.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Ciężar [kg] 1,988
otwór Ø [mm] 35
maks. długość [mm] 313
min. długość [mm] 225
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,4
Wysokość opakowania [cm] 6,4
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 15,8
nr EAN 5412096492419
cena brutto:
251.01 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Parametr SOV32X89A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4013872096732
cena brutto:
183.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEOV26X89A
nr EAN 4013872134168
cena brutto:
411.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość na oś 2
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Średnica [mm] 49
Wymiar gwintu M10x1,5
Wersja wzmocniona 
Długość 1 [mm] 322
Długość 2 [mm] 223
Średnica korbowodu [mm] 14
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937503957
cena brutto:
260.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy Oś przednia
Ilość na oś 1
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Wersja wzmocniona 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937504015
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.