Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 GL (C61A) (1988.05-1990.06) 68km » 28-1969 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.3 Gl (c61a) (1988.05-1990.06) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-1969 ELSTOCK

28-1969 Alternator ELSTOCK
elstock 28-1969
539.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-1969

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]97
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
ZaciskM8
Ciężar netto [kg]5,7
Otwór Ø 1 [mm]10
nr EAN5704651026451

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-1969 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN JUMPER 2,5 TD REGENEROWANY
numery OEM:
CITROËN      96103822
PEUGEOT      5705E7
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-1969 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.