| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| ID wykonania wtyczki | B+,L,DFM |
| Ø koła pasowego [mm] | 68 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Liczba rowków | 6 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 48 |
| nr EAN | 8053379009909 |
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210605A ERA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
074903025J, 074903025Q, 074903025R
8111122, 9442130, 9459093
| VOLVO | 8111122 | |
| VOLVO | 9442130 | |
| VOLVO | 9459093 | |
| VOLKSWAGEN | 074 903 025 J | |
| VOLKSWAGEN | 074 903 025 Q | |
| VOLKSWAGEN | 074 903 025 R |
Zastosowanie Alternator 210605A ERA w samochodach: