Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi TT (8J3) 3.2 V6 quattro (2006.08-2010.06) 250km » 671048 era
wybrany samochód: 
Audi Tt (8j3) 3.2 V6 Quattro (2006.08-2010.06) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, kompresor klimy 671048 ERA

671048 Uszczelka, kompresor klimy ERA
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

671048

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]20
Średnica [mm]105
Średnica wewnętrzna [mm]12,8
nr EAN8053379553808

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, kompresor klimy 671048 ERA

numery OEM:
BMW      64 52 6 909 628
BMW      64 52 6 921 651
BMW      64526915388*
FIAT      46336396
FIAT      46438366
FIAT      46536396
FIAT      46775094
FIAT      50503374
FIAT      54407090
FIAT      60812516
FIAT      60814101
FIAT      60815796
FIAT      60816191
FIAT      71721731
FIAT      71781765
MERCEDES-BENZ      A 000 230 09 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 20 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 39 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 70 11
MERCEDES-BENZ      A 000 234 09 11
MERCEDES-BENZ      A 000 234 29 11
MERCEDES-BENZ      A 000 234 63 03
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 BX
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 Q
VOLKSWAGEN      4B3 260 805
VOLKSWAGEN      4D0 260 805 B
VOLKSWAGEN      4D0 260 808
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 B
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 J
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 P
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 Q
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 R
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 RX
VOLKSWAGEN      8D0 260 808
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, kompresor klimy 671048 ERA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.