
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Długość całkowita [mm] | 89 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379144488 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886006 ERA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
N10140104
7700111323, 7701069730, 8000464077, 8200421091, 8200434855, 8200490950
1106500Q00, 1106500QAA, 1106500QAF, 1106500QAG, 11065BN701
1037204, AB
M883828
1855067JG0, 1855084A00, 1855084A50, 1855084A51
| FORD | 1037204 | |
| FORD | AB | |
| MITSUBISHI | M883828 | |
| NISSAN | 11065-00Q00 | |
| NISSAN | 11065-00QAA | |
| NISSAN | 11065-00QAF | |
| NISSAN | 11065-00QAG | |
| NISSAN | 11065-BN701 | |
| RENAULT | 77 00 111 323 | |
| RENAULT | 77 01 069 730 | |
| RENAULT | 80 00 464 077 | |
| RENAULT | 82 00 421 091 | |
| RENAULT | 82 00 434 855 | |
| RENAULT | 82 00 490 950 | |
| SUZUKI | 18550-67JG0 | |
| SUZUKI | 18550-84A00 | |
| SUZUKI | 18550-84A50 | |
| SUZUKI | 18550-84A51 | |
| VOLKSWAGEN | N10 140 104 | |
| LAMBORGHINI | N10140104 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886006 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.