Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.4 16V (JA0D, JA1H, Ja0W, JA10) (1999.09-2003.08) 95km » 10.8190 facet eps
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.4 16v (ja0d, Ja1h, Ja0w, Ja10) (1999.09-2003.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8190 FACET EPS

10.8190 Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

EPS 1.998.190, KW 498 190

numer części:

10.8190

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
Długość przewodu [mm]720
Ilość przewodów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Sonda lambdaogrzewana
Sonda lambdaSonda planarna
Sonda lambdaGwint uprzednio nasmarowany
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu10.7008
nr EAN8012510033944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8190 FACET EPS

numery OEM:
SEAT      04C 906 262 D
SKODA      04C 906 262 D
VOLKSWAGEN      04C 906 262 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8190 FACET EPS w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.